Nós Imeachta Gearán

Nós Imeachta Gearán

COMHAIRLE CHONTAE CHILL CHAINNIGH

NÓS IMEACHTA GEARÁN & ACHOMHAIRC

Má bhraitheann tú gur caitheadh ​​go héagórach leat agus nár caitheadh ​​de réir na Cairte do Chustaiméirí, b’fhéidir gur mhian leat gearán a dhéanamh. Is féidir leat é sin a dhéanamh ach Maoirseoir nó Bainisteoir Oifige a iarraidh. Déanfaidh ár bhfoireann gach iarracht do ghearán a réiteach ag an gcéim seo. Mura bhfuil tú sásta féadfaidh tú gearán foirmiúil a dhéanamh.

CONAS A DHÉANFAIDH LIOM GEARÁN FOIRMIÚIL?
Ba cheart duit do ghearán a sheoladh chuig an Oifigeach Gearán, Seirbhísí Corparáideacha, Comhairle Contae Chill Chainnigh, Halla an Chontae, Sráid Eoin, Cill Chainnigh. Ba cheart gearáin a dhéanamh i scríbhinn ag baint úsáide as na foirmeacha gearáin agus na treoirlínte atá ar fáil ag ár n-oifigí poiblí go léir agus ar ár suíomh Gréasáin. Is féidir gearán a dhéanamh freisin le facs nó le ríomhphost. Má mheastar go bhfuil gearán bailí cuirfear ar aghaidh chuig an duine atá freagrach sa réimse dá dtagraíonn an gearán é.

CATHAIN IS FÉIDIR LIOM Súil le FREAGRA?
Gheobhaidh gach gearán freagra. Eiseoimid admháil laistigh de chúig lá oibre agus freagra iomlán tráth nach déanaí ná 28 lá tar éis an gearán a fháil. Cuirfear in iúl duit má bhíonn aon imeacht ón scála ama seo agus coinneofar ar an eolas thú faoin dul chun cinn.

CAD IS FÉIDIR LIOM A DHÉANAMH MURA BHFUIL MÉ SHÁSTA LEIS AN bhFREAGRA?

Má tá tú fós míshásta lenár bhfreagra ar do ghearán is féidir leat é a chur ar aghaidh chuig Oifig an Ombudsman.

Tá an tOmbudsman cothrom, neamhspleách agus saor le húsáid. Iarrfaidh an tOmbudsman ort sonraí do ghearán agus cóip dár bhfreagra deiridh ar do ghearán.

Is é an bealach is fearr chun teagmháil a dhéanamh leis an Ombudsman ná trí:

 Cliceáil ar an nasc ‘Déan Gearán’ ag www.ombudsman.ie 

 Is féidir leat freisin:

  • Scríobh chuig an Ombudsman ag: 6 Ardán Phort an Iarla, Baile Átha Cliath 2, D02 W773
  • Cuir glaoch ar an Ombudsman ar 01 639 5600 má tá aon cheist agat.

NÓTA:

Ní bhaineann an nós imeachta gearáin agus achomhairc le cinntí Chomhairle Contae Chill Chainnigh sa chás go bhfuil próiseas reachtúil achomhairc ann agus nach gcuireann sé isteach ar do chearta faoin Acht um Shaoráil Faisnéise, 1997.

GEARÁIN - NÓS IMEACHTA INMHEÁNACH

OIFIGEACH GEARÁN: ANNE MARIA WALSH, SEIRBHÍSÍ CORPARÁIDEACHA

Ní mór gach gearán foirmiúil a dhéanamh ar an gceann cuí Foirm Ghearáin agus curtha ar aghaidh chuig an Oifigeach Gearán, Gnóthaí Corparáideacha, Comhairle Contae Chill Chainnigh, Halla an Chontae, Sráid Eoin, Cill Chainnigh, a bheidh freagrach as freagraí a chomhordú.

Nuair a bhíonn custaiméirí míshásta leis an gcinneadh is féidir achomharc a dhéanamh i scríbhinn chuig an Stiúrthóir Seirbhísí, Seirbhísí Corparáideacha, Comhairle Contae Chill Chainnigh, Halla an Chontae, Sráid Eoin, Cill Chainnigh. Déanfar athbhreithniú inmheánach ansin agus déanfar cinneadh deiridh.

Tá sé i gceist oibriú laistigh de na teorainneacha ama seo a leanas:

  • Admháil laistigh de 5 lá oibre
  • Freagra laistigh de 28 Lá tar éis an gearán a fháil
  • Achomharc laistigh de 4 seachtaine oibre

Ní bhaineann an nós imeachta achomhairc thuas le cinntí Chomhairle Contae Chill Chainnigh i gcás ina bhfuil próiseas reachtúil achomhairc ann agus nach gcuireann sé isteach ar do chearta faoin Acht um Shaoráil Faisnéise, 2014 .

Lógó Cur Chun Cinn Chill Chainnigh
mana Chill Chainnigh: Come See Come Déan