Plean Gníomhaíochta do Chustaiméirí

Plean Gníomhaíochta do Chustaiméirí

Comhairle Contae Chill Chainnigh
Plean Gníomhaíochta do Chustaiméirí

Plean Gníomhaíochta do Chustaiméirí Chomhairle Contae Chill Chainnigh

PLEAN GNÍOMHAÍOCHTA DO CHUSTAIMÉIRÍ

Agus iad ag déileáil leis an bpobal tá Comhairle Contae Chill Chainnigh tiomanta do roinnt céimeanna suntasacha a ghlacadh thar na blianta atá romhainn chun a seirbhísí a fheabhsú. Tiocfaidh feabhsuithe láithreach ar chuid díobh seo ag pointí teagmhála áirithe mar fheabhsuithe i dteicneolaíocht an eolais, feabhsuithe ar oifigí poiblí agus caighdeán feabhsaithe na seirbhíse teileafóin.

Tá Comhairle Contae Chill Chainnigh tiomanta do na nithe seo a leanas:-

CAIGHDEÁIN SEIRBHÍSE CÁILÍOCHTA:

Cairt Chustaiméirí a fhoilsiú a leagann amach nádúr agus cáilíocht na seirbhíse ar féidir le custaiméirí a bheith ag súil leis, agus í a thaispeáint go feiceálach ag an bpointe seachadta seirbhíse.

COMHIONANNAS/ÉAGSÚLACHT:

Cinntigh na cearta chun córa comhionainne arna mbunú ag reachtaíocht comhionannais, agus freastal ar éagsúlacht, ionas go rannchuideofar le comhionannas do na grúpaí atá clúdaithe ag an reachtaíocht comhionannais (ar fhorais inscne, stádas pósta, stádas teaghlaigh, treoshuíomh gnéasach, creideamh reiligiúnach, aois, míchumas, cine agus ballraíocht den Lucht Siúil).

Bacainní ar rochtain ar sheirbhísí do dhaoine atá thíos le bochtaineacht agus eisiamh sóisialta a shainaithint agus oibriú chun iad a dhíchur, agus dóibh siúd a bhfuil bacainní geografacha acu ar sheirbhísí.

ROCHTAIN FISICEACH:

Oifigí poiblí glana inrochtana a sholáthar a chinntíonn príobháideacht, a chloíonn le caighdeáin ghairme agus sábháilteachta agus, mar chuid de seo, a éascaíonn rochtain do dhaoine faoi mhíchumas agus do dhaoine eile a bhfuil riachtanais speisialta acu.

EOLAS:

Cur chuige réamhghníomhach a ghlacadh maidir le faisnéis a sholáthar atá soiléir, tráthúil agus cruinn, atá ar fáil ag gach pointe teagmhála, agus a chomhlíonann riachtanais daoine a bhfuil sainriachtanais acu. A chinntiú go mbaintear leas iomlán as an bpoitéinseal a chuireann Teicneolaíocht Faisnéise ar fáil agus go gcloíonn an t-eolas atá ar fáil ar shuímh Ghréasáin na seirbhíse poiblí na treoirlínte maidir le foilsiú gréasáin.

Leanúint leis an iarracht chun rialacha, rialacháin, foirmeacha, bileoga eolais agus nósanna imeachta a shimpliú.

TRÁTHÚLACHT & CÚIRTÉIS:

Seirbhísí ardchaighdeáin a sheachadadh le cúirtéis, íogaireacht agus a laghad moille, ag cothú atmaisféar comh-mheas idir an soláthraí agus an custaiméir.

Ainmneacha teagmhála a thabhairt i ngach cumarsáid chun éascaíocht na n-idirbheart leanúnach a chinntiú.

GEARÁIN:

Córas dea-fhógartha, inrochtana, trédhearcach agus simplí le húsáid a chothabháil chun déileáil le gearáin faoi chaighdeán na seirbhíse a chuirtear ar fáil.

ACHOMHAIRC:

Ar an gcaoi chéanna, córas achomhairc/athbhreithnithe foirmiúil, dea-fhógartha, inrochtana, trédhearcach agus simplí le húsáid a chothabháil do chustaiméirí atá míshásta le cinntí maidir le seirbhísí.

COMHAIRLIÚCHÁN & MEASTÓIREACHT:

Cur chuige struchtúrtha a sholáthar maidir le comhairliúchán bríoch leis an gcustaiméir, agus rannpháirtíocht an chustaiméara maidir le forbairt, seachadadh agus athbhreithniú seirbhísí. Measúnú bríoch ar sheachadadh seirbhíse a chinntiú.

ROGHA:

Réimse roghanna a sholáthar, nuair is féidir, maidir le seachadadh seirbhíse. Teicneolaíochtaí atá ar fáil agus teicneolaíochtaí atá ag teacht chun cinn a úsáid chun an rochtain agus an rogha is mó agus cáilíocht an tseachadta a chinntiú.

COMHIONANNAS NA dTEANGA OIFIGIÚLA:

Seirbhísí ardchaighdeáin a sholáthar trí Ghaeilge agus/nó go dátheangach agus custaiméirí a chur ar an eolas maidir leis an gceart atá acu rogha a dhéanamh go ndéileálfaí leo trí cheann amháin nó eile de na teangacha oifigiúla.

COMHORDÚ NÍOS FEARR:

Cur chuige níos comhordaithe agus níos comhtháite a chothú maidir le seachadadh seirbhísí poiblí.

CUSTAIMÉIR INMHEÁNACH:

A chinntiú go n-aithnítear baill foirne mar chustaiméirí inmheánacha agus go dtugtar tacaíocht chuí dóibh agus go dtéitear i gcomhairle leo maidir le saincheisteanna seachadta seirbhíse.

Tá Comhairle Contae Chill Chainnigh tiomanta do phrionsabail na Seirbhíse Ardchaighdeáin do Chustaiméirí atá faofa ag an Rialtas agus tá an Plean Gníomhaíochta seo tugtha isteach aici a leagann amach conas a chuirfimid na prionsabail seo i bhfeidhm agus ár spriocanna seirbhíse a bhaint amach thar na ceithre bliana amach romhainn. Ina theannta sin déanfaimid oiliúint ar shaincheisteanna seirbhíse do chustaiméirí a chomhtháthú le cúrsaí oiliúna ginearálta agus nósanna imeachta agus cleachtais na comhairle. Táthar ag súil go dtiocfaidh feabhsuithe ar sheachadadh seirbhíse as úsáid mhéadaithe na dteicneolaíochtaí faisnéise agus leictreonacha. Ina measc seo tá an córas nua bainistíochta airgeadais. Cuirfear éiteas seirbhíse custaiméara chun cinn ar fud na heagraíochta agus spreagfar custaiméirí agus baill foirne chun trácht a dhéanamh agus feabhas a chur ar chleachtais reatha.

PLEAN GNÍOMHAÍOCHTA DO CHUSTAIMÉIRÍ:

Cad is féidir leat a bheith ag súil uainn?

Tá Údaráis Áitiúla Chill Chainnigh tiomanta do sheirbhís éifeachtúil cúirtéiseach ardchaighdeáin a sholáthar dá gcustaiméirí. Déileálfaimid go cothrom lenár gcustaiméirí go léir ag cinntiú nach ndéantar aon idirdhealú ar aon fhoras. Beimid tuisceanach do riachtanais ár gcustaiméirí agus cuirfimid a n-aois san áireamh, a gcumas rialacha agus nósanna imeachta casta go minic a thuiscint agus aon mhíchumas a d'fhéadfadh a bheith acu.

Agus muid ag soláthar seirbhíse ar an teileafón beidh sé mar aidhm againn:

  • Beidh baill foirne ar fáil chun do ghlao a ghlacadh ó 9.00 pm go 5.00 pm Luan go hAoine.
  • Bí cabhrach agus cuir eolas soiléir cruinn ar fáil duit.
  • Tabhair ainm teagmhála agus uimhir theileafóin duit i gcónaí.
  • Freagair i gceart agus go cúirtéiseach.
  • Glac sonraí agus cuir glaoch ar ais ort mura féidir linn do cheist a fhreagairt láithreach.
  • Cuir in iúl cathain is féidir leat a bheith ag súil le cloisteáil uainn má bhíonn orainn glaoch ar ais ort.
  • Córas feabhsaithe teileafóin a sholáthar dár gcustaiméirí.
  • Coinnigh eolairí inmheánacha teileafóin cothrom le dáta.

Má thugann tú cuairt ar ár n-oifigí beidh sé mar aidhm againn:

  • Bualadh leat go poncúil má tá coinne agat
  • Meas do phríobháideachas.
  • Déileáil leat ar bhealach múinte, cúirtéiseach agus cothrom.
  • Déileáil le d’fhiosrúchán agus cuir aon fhaisnéis ábhartha atá againn ar fáil chomh tapa agus is féidir.
  • Coinnigh ár n-oifigí glan agus sábháilte.
  • Leanúint ar aghaidh ag feabhsú inrochtaineachta dár gcustaiméirí go léir lena n-áirítear daoine faoi mhíchumas agus a bhfuil riachtanais speisialta acu.
  • Nóta: Mar gheall ar thiomantais oibre b'fhéidir go mbeadh sé riachtanach coinne a dhéanamh roimh ré chun bualadh le roinnt ball foirne.

I gcomhfhreagras leat beidh sé mar aidhm againn:

  • Bain úsáid as teanga shoiléir shimplí agus coinnigh na téarmaí teicniúla chomh híseal agus is féidir.
  • Cuir ainm teagmhála, uimhir theileafóin agus fholíne, seoladh ríomhphoist agus uimhir thagartha ar gach comhfhreagras a eiseoimid.
  • Déan socruithe chun a chinntiú nach bhfreagraítear litreacha nuair a bhíonn baill foirne aonair as láthair.
  • Teastaíonn taighde suntasach le roinnt comhfhreagrais sula bhféadfar freagra iomlán a eisiúint agus nuair a tharlaíonn sé seo cuirfimid freagra eatramhach chugat ag míniú an scéil.
  • Cinntigh go leithdháilfear seoladh ríomhphoist ar ranna seirbhíse.
  • A chinntiú go ndéantar gach íocaíocht de réir fhorálacha an Achta um Íoc Pras, 1997.

Agus foirmeacha agus bileoga á dtáirgeadh beidh sé mar aidhm againn:

  • A chinntiú go bhfuil bileoga agus foirmeacha ar fáil go héasca, lena n-áirítear i bhformáid leictreonach.
  • Úsáid teanga shoiléir shimplí.
  • Mínigh go beacht cén t-eolas atá ag teastáil ar fhoirmeacha iarratais.
  • Ná iarr ach faisnéis ábhartha ar fhoirmeacha iarratais.
  • A chinntiú nach n-úsáidfear na sonraí a chuirtear ar fáil ar fhoirmeacha ach amháin chun na críche dá dtugtar iad.
  • Gach doiciméad a tháirgeadh i raon formáidí inrochtana a oireann do riachtanais daoine faoi mhíchumas.

Gearáin:

  • Mura bhfuil tú sásta le caighdeán na seirbhíse a chuirimid ar fáil tá tú i dteideal gearán a dhéanamh le ceannaire rannóige na seirbhíse sin.
  • Mura bhfuil tú sásta leis an bhfreagra a fuarthas, ba chóir duit teagmháil a dhéanamh i scríbhinn leis an Oifigeach Gearán, Gnóthaí Corparáideacha, Comhairle Contae Chill Chainnigh, Halla an Chontae, Sráid Eoin, Cill Chainnigh, a thabharfaidh freagra i scríbhinn ar do ghearán laistigh d’ocht lá is fiche ón dáta a fhaightear é. gearán.
  • Tá súil againn gur éirigh linn do ghearán a réiteach go sásúil. Mar sin féin, má tá tú fós míshásta lenár bhfreagra is féidir leat do ghearán a chur faoi bhráid Oifig an Ombudsman. Tá an tOmbudsman cothrom, neamhspleách agus saor le húsáid.

     Iarrfaidh an tOmbudsman ort sonraí do ghearán agus cóip den litir/ríomhphost seo (ár bhfreagra deiridh ar do ghearán). Is é an bealach is fearr chun teagmháil a dhéanamh leis an Ombudsman ná trí:

    • Cliceáil ar an ‘Déan Gearán’ nasc ag www.ombudsman.ie
    • Ag scríobh chuig: Oifig an Ombudsman, 6 Ardán Phort an Iarla, Baile Átha Cliath 2, D02 W773 nó
    • Ag glaoch ar an Ombudsman ar 01-639 5600 má tá aon cheist agat nó má tá cabhair uait chun do ghearán a dhéanamh.
  • Déileálfar le gach gearán i gceart, go cothrom agus go neamhchlaonta.

Teicneolaíocht Faisnéise agus Cumarsáide:

  • Bainfear leas chomh fada agus is féidir as teicneolaíocht nua chun seirbhísí a dhéanamh níos inrochtana agus chun feabhas a chur ar sheachadadh seirbhísí.
  • Thar thréimhse an phlean leanfar ag uasghrádú na gcóras teicneolaíochta faisnéise laistigh d'Údaráis Áitiúla Chill Chainnigh lena n-áirítear an córas teileafóin.

Foireann:

  • Cinnteoidh Comhairle Contae Chill Chainnigh go n-aithnítear an fhoireann mar chustaiméirí inmheánacha agus go dtabharfar tacaíocht chuí dóibh agus go dtéitear i gcomhairle leo maidir le saincheisteanna seachadta seirbhíse.
  • Cuirfear clár cuimsitheach oiliúna um sheirbhís do chustaiméirí dár bhfoireann i bhfeidhm le linn thréimhse an phlean.

Comhordú Seirbhísí:

  • Cothóidh Comhairle Contae Chill Chainnigh cur chuige níos comhordaithe agus níos comhtháite maidir le seachadadh seirbhísí.
  • Cuirfidh Comhairle Contae Chill Chainnigh áiseanna ilfhreastail ar fáil don phobal le linn thréimhse an phlean.

Comhionannas Teanga Oifigiúla:

  • Soláthróidh Comhairle Contae Chill Chainnigh, a mhéid is féidir, seirbhísí ardchaighdeáin trí Ghaeilge agus/nó go dátheangach agus cuirfidh siad in iúl do chustaiméirí go bhfuil sé de cheart acu rogha a dhéanamh go ndéileálfaí leo trí cheann amháin nó eile de na teangacha oifigiúla.

Rogha:

  • Soláthróidh Comhairle Contae Chill Chainnigh raon roghanna, nuair is féidir, i seachadadh seirbhíse.
  • Bainfidh Comhairle Contae Chill Chainnigh úsáid as teicneolaíochtaí atá ag teacht chun cinn chun an rochtain agus an rogha is mó agus cáilíocht an tseachadta a chinntiú.

Comhairliúchán agus Measúnú:

  • Soláthróidh Comhairle Contae Chill Chainnigh cur chuige struchtúrach maidir le comhairliúchán bríoch leis an gcustaiméir, agus rannpháirtíocht an chustaiméara maidir le forbairt, seachadadh agus athbhreithniú seirbhísí.
  • Bainfidh Comhairle Contae Chill Chainnigh úsáid as na Coistí um Beartais Straitéiseacha mar cheann de na cuir chuige chun ár seachadadh seirbhíse a mheas.
  • Cuirfidh Comhairle Contae Chill Chainnigh bileog tuairimí ar fáil ar ár suíomh Gréasáin [www.kilkennycoco.ie] chun cabhrú le custaiméirí ar mhian leo moltaí nó tuairimí a thabhairt ar na seirbhísí a chuirimid ar fáil.

Athbhreithniú ar Phlean Gníomhaíochta an Chustaiméara:

  • Déanfaidh Comhairle Contae Chill Chainnigh athbhreithniú ar an bplean gníomhaíochta custaiméara ar bhonn bliantúil agus cuirfidh sí aiseolas óna custaiméirí agus na coistí um bheartas straitéiseach san áireamh.
  • Tiocfaidh Meitheal um Sheirbhís do Chustaiméirí Chomhairle Contae Chill Chainnigh le chéile ar bhonn ráithiúil. Beidh monatóireacht ar Phlean Gníomhaíochta an Chustaiméara ar cheann de na príomhthascanna laistigh de shainchúram an ghrúpa seo.

Íoslódáil Cairt Chustaiméirí, Nós Imeachta Gearán agus Plean Gníomhaíochta do Chustaiméirí

Lógó Cur Chun Cinn Chill Chainnigh
mana Chill Chainnigh: Come See Come Déan